Wednesday, November 26

don't cry for me Argentina

the truth is i never left you

整個畢業禮我只有對石信之先生指揮的交響樂團所奏的《貝隆夫人》精選有感覺(汗)
交響樂團的演奏不是最好﹐當然我也不知怎樣才是好﹐但已經足以令聽眾憶起故事。
這是一首猶如phantom of the opera般﹐某部份的樂章被刻在腦子裡的歌曲。
都是小時候看的作品﹐很感人的音樂劇。
我猜我喜歡去看交響樂多於電影(笑)

此外和中學畢業一樣﹐沒感覺~哈哈﹐連校舍都沒拍下。
唯一一樣有點不捨的是﹐我會很懷念和董及leo一起搭巴士打打鬧鬧的情形﹐短短十數分鐘卻是歡樂時光呢。

2 comments :

Anonymous said...

我都係喇~~~~
隔左咁耐冇同你一齊搭過,果晚真係好懷念呢,不過......我諗果次應該係最後一次lu...話晒我地應該都唔會再有機會一齊返IVE仲要一齊走,唯有將以前開心既日子記響心中啦=]

nozo said...

係啊~咩都唔懷念偏偏懷念搭巴士XDD不過氣氛實在好美好(完全忽視左我其實係一盞電燈膽既立場)
雖然係咁不過我地一定有機會再一齊搭巴士既=w=