Tuesday, May 29

oh~ my bonny~

姐姐跟我一起傻﹐開了blogger了。(笑)
因為懶所以加了連結﹐姐姐你也可以啊~不過大概你不懂(汗)有需要的話叫我幫你加吧。
順帶一提...blog裡姐姐很老實的放了近照。(這樣一來就會有很多人衝你而去了~加油﹐卡卡卡卡)
而且我的日常生活和人性真面目(←什麼啊這個﹐禽獸?!)會因而暴光﹐皆因有我爆笑的留言。

這樣的聯絡方式也不錯!!!繼icq﹐msg﹐email﹐msn後又另一方法~

4 comments :

Star_n_Chariot said...

我個blogger係米好colorful先~你個blogger咁多日文我一個字都睇唔明~你D日文好似好勁咁wor~~~

nozo said...

係好colorful~即係我就好唔colorful咁話啦...=_=
唔勁啊~學左都無咩溫...老實講D tenses唔多惦lo...|||反而阿媽就係度認叻話佢都識講="=

Star_n_Chariot said...

係wor~睇到有篇野講阿媽講日文~笑死我!你成日0係屋企講0架?唔係佢點會識啊?

nozo said...

我次次都係對住肥瑤講之嘛~阿媽果D9成係以前睇日劇同電視學返黎架啦~~我真係有教佢果幾句又唔見佢記得...(汗