Friday, June 15

NARUTO 第237回 我愛羅死す!

以下劇情透露



總覺得這一集很教人唏噓。一開頭Lee和Gai的惡搞就算了(笑)
不過鳴門睡著和賴床的無防備樣子實在太可愛////(鼻血)
千代婆婆和卡卡西認為敵人也許已經沒有拖慢他們的需要﹐令鳴門想起了我愛羅過去所受的痛苦。

同樣身為人柱力的他們﹐鳴門身邊漸漸出現同伴朋友﹐將他從孤獨中解放。
但隨著自己同伴漸漸增加的同時﹐我愛羅卻一直只是繼續孤獨一人。
而我愛羅自己卻質疑自己的存在是否被需要著。
在這些片段我有種很強烈的感覺是:
其實鳴門已經救過我愛羅一次﹐我愛羅現在身邊已經有人陪伴著﹐只是鳴門從未發覺。
我愛羅其實深深受到鳴門的影響而改變﹐亦不知道改變後的自己已經被很多人需要著。
=======
說起來現在電視做的劇集《學警出更》裡面的李柏翹﹐眼紅兄弟的成績比自己好﹐心存芥蒂繼而反目﹐分道去追求力量...有沒有人覺得這人的做法似曾相識??(笑)

2 comments :

Star_n_Chariot said...

"但隨著自己同伴漸漸增加的同時﹐我愛羅卻一直只是繼續孤獨一人." 什麼講到佢咁悲慘啊?

你今日返工點啊?累唔累啊?

我今日要巡三個Flea Markets,所以今日應該見我唔到.咁聽日先啦~

我寫左blog, 得閒去睇~

nozo said...

哈哈﹐係啊~呢套動畫正!=w=++你有時間咪追下lo~不過估你唔會架喇...(嘆息)

唉﹐腳軟啊...不過總算無上星期咁淒涼...
哦~咁即係聽日見~~

睇左喇~本來懶開南極星用晒英文打comments﹐最後都係要開返|||