Sunday, May 14

多謝多謝(廣東話)

難得用廣東話(笑)打左一半先發現自己用緊(汗)
中小學既朋友都打氣﹐無辦法唔去完成喇...XD(←講係咁講)
係度講下同中小學朋友溝通既情況啦~唔好意思呢排呻得太多XD
特別鳴謝lumo!!我愛晒你喇>3<哈哈~見你個日記咁撐我我真係唔好意思...(lumo:有咩?)我承認我似係第3類人!lumo你真了解我XDD考完試真好啊~有畫板真好啊~我羨慕你!(笑)
Herman一樣好忙啦~大家加油!6月頭考埋個試就舒舒服服喇XD唔知有無機會真係‘遇’下你呢?
Diamond好似好關心個颱風wo...我覺得黎得佢極不合時(淚)
同樣身為外星人既你就......我地齊向身邊既飛龍兄弟乾杯~!唔﹐計acc啦宜家。(語無倫次)
我諗左好耐﹐唔係話要安慰D乜﹐而係我覺得花名某程度上係一種認同﹐真既。(你對眼大得過ET咩?)
其他既心照﹐盡力啦。XD
玲你都考得7788啦~又係acc﹐老實講唔落手落腳計係溫唔到...等我6月頭考埋就去游水啦!加油忍下隻智慧齒喇(笑)
啊~十年都唔搵我一次既兆bin尋日同我講佢同女朋友散左...就前日既事。可惜我無拍過拖唔識安慰佢(笑)而且因為咁所以佢似乎都無期待我可以安慰到佢(再笑)交比你喇!
宜家既朋友仔就唔洗講啦~大家都面對一樣既野﹐加油挨過佢!
全部會黎既人都講晒(無...漏掛-_-a)至於睇唔睇到呢篇野就唔知喇
哎呀...我越講越覺得lumo講既第3人格好準(噴)

No comments :