Tuesday, July 24

-皿-

有點擔心我家PS2的情況...那天我盛怒之下把它連開了卅多次...平時我都這麼愛惜你...我猜你的壽命都打折了(汗)對不起對不起對不起x100我實在太衝動了...懊悔ingT△T
那個壞的檔案害我燒壞了兩隻碟(嘆氣)第一次是不小心凳腳碰到電掣把主機關掉了(這也太巧妙了!!!OTZ)心痛啊啊啊......第二次就是完全燒好了卻用不到=壞碟兩隻。毯杯都用不著兩個吧。


唉。

談其他的。
同人再開﹐即興的草稿デイダラ。越看越可愛的角色...已逝的角色(淚

2 comments :

Star_n_Chariot said...

連開30次?唔係化?想唔壞都難啦~咁而家都係玩唔到?

nozo said...

>△<﹑落井下石啊你...orz好內疚架喇我已經||||
玩唔到~certified...T-T遲D托朋友拎去整~唔知洗唔洗換埋光頭添...唉